حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در مناطق سیل‌زده پلدختر

خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید به‌همراه پرچم گنبد بارگاه رضوی در روستاهای سیل‌زده بخش معمولان حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، امسال دهمین دوره از جشن‌های زیر سایه خورشید طی دهه کرامت در لرستان برگزار و همانند سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی با حضور خدام حرم رضوی در جای‌جای این استان برگزار می‌شود.

شهرستان سیل‌زده پلدختر نیز به مدت ۴ روز و به منظور ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی میزبان کاروان زیر سایه خورشید است و خدام رضوی طی این مدت برنامه‌های خود را با حضور در شهرهای پلدختر و معمولان و برخی روستاهای سیل‌زده شهرستان اجرا می‌کنند.

خدام حرم مطهر رضوی سپس به همراه پرچم بارگاه ملکوتی حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با استقبال مردم وارد روستای سیل‌زده دمرود معمولان شدند و مردم پرچم حرم علی‌بن موسی‌الرضا(ع) را زیارت کردند.

خادمان کاروان زیرسایه خورشید همچنین در روستای سیل‌زده و تخریب‌شده چم‌شهران حضور یافتند.

علاوه بر این، آیین جشن زیر سایه خورشید در شب میلاد با سعادت هشتیمن اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با حضور کاروان خادمان حرم رضوی و خیل عاشقان اهل بیت(ع)، مردم و مسؤولان ساعت ۲۲ چهارشنبه شب در پارک ولایت پلدختر استان لرستان برگزار می‌شود.

گفتنی است، کاروان زیرسایه خورشید از پانزدهم تا بیست و سوم تیر ماه جاری در استان لرستان و شهرهای مختلف آن حضور خواهد داشت.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.