با حضور کاروان زیرسایه خورشید:
یک اعدامی با وساطت خدام امام رضا(ع) از طناب‌دار رهایی یافت

یک اعدامی با وساطت خدام کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان دزفول از طناب‌دار رهایی یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، خدام آستان قدس رضوی که در قالب کاروان زیر سایه خورشید وارد دزفول از توابع استان خوزستان شدند، با حضور در زندان این شهرستان با زندانیان دیدار کردند.

یک زندانی که به دلیل قتل غیر عمد ۱۷ سال در زندان بوده است، با پا درمیانی خدام امام رضا(ع) و گرفتن رضایت از خانواده مقتول این زندانی از طناب‌دار رها شد.

با یاری خداوند و عنایت امام هشتم و همچنین وساطت خدام آقا علی بن الموسی الرضا(ع) خانواده مقتول از حق قصاص نفس و اعدام قاتل گذشتند.

علاوه بر این، ۲ زندانی دیگر به دلیل بدهی مالی به مبلغ بیش از ۲۵۰ میلیون ریال با حضور خدام رضوی در شهرستان دزفول آزاد شدند.

گفتنی است، از طرف دفتر کانون مرکزی خادمیاران آستان قدس رضوی در شهرستان دزفول، زیارت مشهد مقدس به خانواده مقتول اهدا شد.

کاروان زیر سایه خورشید از سیزدهم تا بیست و چهارم تیر ماه جاری در استان خوزستان و شهرهایی همچون اروند کنار، شوشتر، ماهشهر، رامهرمز، آبادان، دزفول، هفتکل، خرمشهر، امیدیه، شادگان، رامشیر، اندیمشک و… به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

از جمله برنامه های کاروان زیرسایه خورشید در این استان می توان به دیدار با خانواده های شهیدان ارتش، شهداء نیروی انتظامی، شهیدان حادثه تروریستی، شهداء مدافع حرم سید عمار و نیز حضور در بیمارستان جانبازان قطع نخاعی، بوستان جانبازان اعصاب و روان و… اشاره کرد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.