ارایه خدمات کریمانه‌ خادمان معین‌الضعفا(ع) در جشنواره زیر سایه خورشید یزد

همزمان با ایام دهه کرامت، خادمان معین‌الضعفا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید، خدماتی مادی و معنوی را به نیازمندان، محرومان و عموم مردم استان یزد ارایه می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، درمان رایگان ۵۰۰ نفر در حوزه دندانپزشکی، اهدای ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون تومان توسط خدام به محرومان و اعطای وام کارآفرینی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان بخشی از خدمات کریمانه این دوره از جشنواره زیر سایه خورشید یزد است.

اعطای وام جهیزیه به محرومان، بخشی دیگر از این موارد به شمار می رود، چرا که یکی از مشکلات بر سر راه ازدواج جوانان، مسئله جهیزیه است.

یکی از اقدامات شایسته دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و مجموعه‌های فعال در حوزه خانواده تهیه اقلام ضروری و کارفرمای زوجین است که تا ۱۸ مهمان را پوشش می‌دهد و در این شرایط اقتصادی، بسیار ارزان‌قیمت (کمتر از بیست میلیون تومان) تمام می‌شود.

در این راستا و در جشنواره زیر سایه خورشید، تسهیلات و وام‌هایی برای خرید این نوع جهیزیه سالم و اسلامی به افراد نیازمند اهدا می شود.

برپایی ۱۰ ایستگاه سلامت در هر ۱۰ شهرستان استان یزد، خدمت دیگری می باشد که به برکت حضور خدام ایجاد شده است؛ بدین صورت که خدمات در این ایستگاه‌ها صرفا یک ویزیت ساده نبوده و در صورت لزوم به متخصص ارجاع داده شده و در صورت نیاز، بستری و درمان بیمار تا زمان بهبودی کامل وی به صورت رایگان انجام می‌شود.

ایجاد کارگاه‌های خانگی، آزادسازی زندانیان، تعمیر و ساخت منازل محروم، اعطای کارت هدیه‌ نقدی به نیازمندان بخشی دیگر از خدمات کریمانه دوازدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید یزد را به خود اختصاص داده است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.