در آستانه میلاد باسعادت امام رضا(ع)؛
بزرگ ترین رویداد فرهنگی مذهبی یزد برگزار شد

در آستانه میلاد با سعادت هشتمین امام، بزرگ ترین رویداد فرهنگی مذهبی یزد در قالب جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور باشکوه مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، بزرگ ترین جشن سال استان یزد با دلدادگان آقا علی بن موسی الرضا(ع) و ۱۳ نفر از خادمان آستان قدس رضوی، در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار شد.

بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم ولایتمدار یزد در دوازدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین المللی زیرسایه خورشید استان یزد با عنوان زیر سایه خورشید شرکت کردند.

محفل سرور میلاد خورشید هشتم(ع) که با حضور خادمان بارگاه رضوی، به پرچم متبرک حضرت شمس الشموس مزین شده بود، با تلاوت قرآن و گلبانگ اذان در صحن دارالعباده رضوی طنین‌انداز شد و محبان نماز مغرب و عشاء را اقامه کردند.

این مراسم معنوی و باشکوه با حضور جمع کثیری از دوست داران اهل بیت(ع) برای دوازدهمین سال متوالی در یزد برگزار شده است.

از جمله سایر برنامه های این جشن می توان به مولودی خوانی و اهتزاز پرچم متبرک حرم رضوی اشاره کرد.

همزمان با دهه کرامت و حضور ۱۳ نفر از خدام رضوی در استان، ۳۱۳ برنامه در استان در قالب جشنواره زیرسایه خورشید در حال اجراست.

گفتنی است، کاروان زیر سایه خورشید که به مناسبت دهه کرامت رضوی از پانزدهم تا بیست و چهارم تیر ماه در استان یزد حضور دارند، در برنامه های مختلفی که در شهرهای مختلف این استان تدارک دیده شده است، شرکت می کنند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.