ترنم بیرق رضوی در ناوشکن ایرانی سهند

در آستانه نخستین ماموریت ناوشکن سهند، کاروان زیر سایه خورشید در این ناو شکن صدرصد ایرانی حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، همزمان با حضور کاروان زیر سایه خورشید در این ناوشکن، دریادار دوم افشین؛ تاشک ارشد نظامی استان هرمزگان و فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نداجا و جمعی از فرماندهان منطقه یکم امامت نداجا به نشان خادمیاری رضوی مفتخر شدند.

۳ گروه از خادمان حرم رضوی با رویکرد برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید، توسعه معنوی صحن و سرای امام رضا(ع)، ترویج زیارت از راه دور، ساماندهی و تقویت تشکل‌های جوان و مردمی و با محوریت ترویج سبک و سیره رضوی و توسعه نشاط دینی از دوازدهم تیر ماه در استان هرمزگان و محور مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد ورودان حضور یافته اند.

۲کاروان از خادمان نیز از شانزدهم ماه جاری وارد استان هرمزگان می‌شوند که در شهرستان‌های میناب، سیر یک، جاسک، بشاگرد، بندر خمیر، پارسیان و ابوموسی حضور پیدا کرده اند.

هم‌زمان با برنامه‌های دهه کرامت، عطرافشانی قبور شهدا با عنوان دلدادگان امام رضا(ع) و دیدار از خانواده شهدا برگزار می‌شود.

عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها و منازل و نیز دیدار با کارکنان دولت، بخشی دیگر از برنامه های ویژه کاروان زیر سایه خورشید در هرمزگان طی ایام دهه کرامت به شمار می رود.

همچنین می توان به حضور خدام در جشن‌های مردمی، حضور در بین زندانیان جرائم غیر عمد، کانون‌های اصلاح، تربیت و در سرای سالمندان و محرومان اشاره کرد.

گفتنی است، آخرین روز از دهه کرامت و همزمان با سالروز ولادت پر خیر و برکت ثامن‌الحجج، حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) تمامی برنامه‌های استان هرمزگان با شعار «امام هشتم؛ جلوه رأفت، محور وحدت» برگزار خواهد شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.