کاروان زیر سایه خورشید به ایرانشهر رسید

کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خدام و حاملان پرچم متبرک بارگاه ثامن‌الحجج علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) به ایرانشهر رسید و مورد استقبال مردم شیعه و سنی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، این کاروان در بدو ورود به گلزار شهدای گمنام ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان رفته و ضمن تجدید پیمان با شهدا، پرچم ملکوتی بارگاه امام رضا(ع) در مزاری شهدا گمنام این شهرستان توسط خادمان کاروان زیر سایه خورشید گسترده شد.

خادمان حرم مطهر رضوی همچنین به عیادت بیماران بستری در بیمارستان رفته و در جشن‌های مردمی ویژه دهه کرامت شرکت کردند.

گفتنی است، کاروان زیر سایه خورشید برای ششمین سال متوالی است که وارد استان سیستان و بلوچستان می شود و یک روحانی، مداح و چند خادم آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام همراه کاروان هستند.

کاروان زیر سایه خورشید تا بیست و سوم تیر ماه، مهمان مردم سیستان و بلوچستان خواهند بود و در این مدت، در بیش از ۱۰۰ برنامه در ۴۰ نقطه از این استان حضور پیدا خواهند کرد.

حضور در بیشتر شهرستان های این استان از شمال تا جنوب جزء برنامه های ‌کاروان خدام حرم مطهر رضوی به شمار می رود.

جشنواره زیر سایه خورشید در سیستان و بلوچستان همراه با اعزام خدام آستان قدس رضوی و با هدف توسعه فرهنگ رضوی و انتشار معنویت از پایگاه معنوی ایران اسلامی یعنی خراسان رضوی و همچنین فراهم کردن شرایط زیارت از راه دور، از جنوب این استان آغاز شده و به شهر زاهدان ختم می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.