در ایام شهادت حضرت رضا علیه السلام صورت گرفت
پذیرایی بیش از ۱۲۰ هزار زائر در موکب جوانان رضوی

 

همزمان با ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی پذیرای بیش از ۱۲۰ هزار زائر و مجاور شد.

“موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی” برای دومین سال پیاپی با بهره مندی از ظرفیت شبکه تشکل های مردمی جوانان رضوی، تشکل های دانشجویی و همچنین کمک های مردمی در محل مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) در زیربنایی بالغ بر ۵ هزار متر مربع برپا شده بود که در طی ۴ روز برای بیش از ۸ هزار زائر ظرفیت اسکان فراهم کرد.

در این موکب‌ که کلیه هزینه ها و امور اجرایی آن توسط دوستداران و ارادتمندان حضرت رضا علیه السلام از سراسر ایران تامین شده است، بیش از ۲۰۰ جوان به صورت افتخاری و داوطلبانه از استان های تهران، هرمزگان، خوزستان، فارس، یزد، خراسان بزرگ و …. برای میزبانی و خدمت رسانی به زائران ایام شهادت حضرت ثامن الحجج علیه السلام به مشهد مقدس آمده و به صورت شبانه روزی به زائران این ایام خدمت رسانی کردند.

استقرار تیم پزشکی، پذیرایی روزانه در سه وعده، میان وعده، چای و شرب، برنامه های فرهنگی، مهدکودک، چایخانه، طب سنتی، خیاطی، کفاشی و مشاوره اعتقادی از خدماتی بودکه در این موکب ارائه میشده است.

این موکب از چهارم آبان ماه به مدت ۴ روز پذیرای زائران حضرت رضا(ع) بود.

در این موکب که با حمایت موسسه جوانان آستان قدس رضوی برپا شده است زائران پیاده حضرت رضا(ع) روزانه با بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم در سه وعده غذایی و میان وعده اطعام و با ۵۰ هزار دمنوش و شربت پذیرایی شدند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.