به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی،
ششمین دوره تربیت مربی معارفی برگزار می شود

 

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی ششمین دوره تربیت مربی معارفی ویژه خواهران برگزار می شود.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، ششمین دوره تربیت مربی معارفی با عنوان «برهان» ویژه خواهران برگزار می شود.

این دوره آموزشی به منظور بسترسازی و پرورش نیروهای متخصص با توان تبیین عقاید شیعه به صورت منسجم و پاسخگویی به شبهات ذهنی جوانان و نوجوانان و همچنین آشنایی بیشتر مربی ها با شبهات روز مطرح در جامعه و به تبع آن آشنایی با افق های نو پژوهشی در زمینه کلام اسلامی برگزار می شود.

این دوره ویژه خواهران با شرط اتمام پایه چهارم حوزه یا اتمام دوره کاردانی برگزار می شود و محتواهایی چون پاسخ به شبهات، انسان شناسی، راهنماشناسی، خداشناسی تدریس و کارگاه هایی چون مهارت تفکر، مهارت زندگی، نقش طب و تغذیه اسلامی در تربیت، نقش سواد رسانه در تربیت، کلاس های هویت جنسی، هویت جنسیتی و هیجانات جنسی برگزار می شود.

از مزایای شرکت در این دوره می توان به دریافت گواهینامه، امکان حضور در دوره تکمیلی و دعوت به همکاری برای برگزیدگان پس از مصاحبه اشاره کرد.

این دوره از ۱۲ بهمن ماه آغاز می شود و به مدت ۹ روز ادامه خواهد داشت و با برگزاری یک اردوی کارورزی و آزمون عملی بعد از برگزاری دوره پایان خواهد یافت

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.