مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی
باید تعامل با قشر خاکستری را یاد بگیریم

 

 

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: نیروهای انقلابی و فعالین فرهنگی اجتماعی باید نحوه تعامل با قشر خاکستری جامعه را یاد بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، محمدحسین استادآقا در گردهمایی ملی هسته های خودجوش مردمی معرفت افزا گفت: مقام معظم رهبری در یکی از دیدارهای خود تاکید داشتند که باید فعالیت‏ های فرهنگی و تربیتی حول محور اقشار خاکستری جامعه و حتی تا لبه سیاه اتفاق بیافتد که این موضوع مستلمزم این است که فعالین فرهنگی و تربیتی نحوه تعامل با قشر خاکستری جامعه را یاد بگیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر فضا برای ارائه بحث ها تفاوت کرده، در آبان سال ۹۵ که خدمت حضرت آقا رسیدیم ایشان فرمودند که کارهای فرهنگی باید امتداد اجتماعی پیدا کند و الا ابتر باقی خواهد ماند، ما باید به سراغ مردم برویم و حوائج مردم را برطرف کنیم تا آنها اعتماد کرده و آمادگی پیدا کنند تا جذب  دستگاه انقلابی بشوند.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به ورود غیرانقلابی ها برای جذب جوانان تاکید کرد: این را باید به عنوان پایه کار بدانیم! ما نمیتوانیم بگوییم ما مسئول اعتقادات و معرفت افزایی جوانان هستیم ، این جوان باید من و شما را جای دیگری در زندگی خود همراه خود ببیند تا در کلاس اعتقادی مسیرش را دست من و شما بدهد.

استاد آقا با بیان این مطلب که به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی محتوای متناسبی در حوزه تربیتی و معرفتی برای جوانان کشور آماده شده؛ افزود: اتفاقات خوبی در این مجموعه در خصوص تولید محتوای معرفتی افتاده که به تایید مقام معظم رهبری نیز رسیده است، اما چگونگی جذب جوانان و نوجوانان به خصوص قشر خاکستری بسیار اهمیت دارد که باید به این مهم به صورت خاص پرداخته شود.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.