امام جمعه یزد خطاب به خادمان بارگاه منور رضوی:
با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا نهایت خلاقیت را در برنامه‌ها ایجاد کنید

امام جمعه یزد در جمع خادمان بارگاه منور رضوی عنوان کرد: با توجه به محدودیت های پیش آمده ناشی از کرونا ضروری است نهایت خلاقیت و نوآوری را در برگزاری برنامه‌ها ایجاد کنید.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی؛ امام جمعه یزد در دیدار با کاروان خدام آستان قدس رضوی گفت: با توجه به محدودیت‌های پیش آمده باید تلاش کنیم نهایت خلاقیت و نوآوری را در برگزاری برنامه‌ها داشته باشیم تا علاوه بر اینکه مشکلی به لحاظ بیماری پیش نیاید، حتما زمینه استفاده بیشتر مردم از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما فراهم شود.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از خادمان در سال های گذشته، گفت: هم اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی به وجود آمده و امکان ارائه برنامه های متنوع وجود ندارد اما به هر حال این حضور، برای استان با برکت است و باید برنامه ریزی شود تا حد امکان مردم از آن استفاده کنند.

آیت ا… ناصری با تاکید بر ضرورت ارائه برنامه‌های فرهنگی با حضور خدام در روستا‌ها گفت: در نقاطی که بیماری کرونا کنترل شده است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید برنامه‌هایی اجرا کنیم که مردم روستا‌ها بتوانند از حضور خادمان آستان مقدس امام رضا(ع) بهره‌مند شوند.

امام جمعه یزد افزود: اگر امکان برگزاری برنامه های اجتماعی همانند گذشته وجود ندارد، می‌توان هماهنگی لازم را انجام داد تا برنامه‌ها با جمعیت کمتر و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

وی ارادت مردم استان یزد به حضرت امام رضا (ع) را ارادتی بسیار ویژه عنوان کرد و گفت: حضور خادمان آن حضرت در استان یزد تداعی کننده عشق و انس مردم با این امام بزرگوار است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.