نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
ولایت و عشق به اهل بیت(ع) محور همبستگی ملت ایران است

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ولایت، عشق به اهل بیت(ع) و محبت امام رضا(ع) عامل اتحاد و همبستگی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت توسط خدام حرم رضوی، ضمن خیر مقدم به کاروان خدام حرم امام رضا(ع) اظهار داشت: امسال در سیزدهمین سال برگزاری جشن های زیر سایه خورشید هستیم.

وی تصریح کرد: این کاروان سابقه و پیشینه درخشانی در حضور در اماکن، کشورهای خارجی و… دارند و پرچم حضرت رضا(ع) را به لبنان، سوریه، بیمارستان ها، منازل خانواده های شهدا و… رسانده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه اصل همبستگی و تعاون یک اصل اساسی در اصول اسلامی است، افزود: تا همبستگی وجود دارد با یاری خدا می توانیم قله رفیع پیشرفت را هم از جهت تعالی دینی و فرهنگی و هم از جهت توسعه مادی، کسب کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه قله اتحاد ولایت است، گفت: ولایت، عشق به اهل بیت(ع) و محبت امام رضا(ع) عامل اتحاد و همبستگی ملت ایران است؛ ولایت امام رضا(ع) موجب همبستگی ایران اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه این ولایت سبب شده است که امروز گرد هم جمع شویم و تشکر کنیم از گروه های جهادی و جوانان انقلابی، کادر درمانی، نیروهای خدماتی و اداری که در دانشگاه علوم پزشکی در پیشانی جبهه مبارزه با کرونا حضور دارند، تصریح کرد: ما وظیفه داریم در مقابل کرونا همچنان برنامه های بهداشتی را رعایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مردم اصول بهداشتی را رعایت کنند، افزود: ضرورتی ندارد افراد در مجالس ترحیم و عروسی شرکت کنند و در اجتماعات حضور یابند؛ انجام فعالیت های اقتصادی به این معنا نیست که در اجتماعات حضور یابیم.

حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام مروی که به لرستان توجه ویژه دارند تشکر می کنیم، گفت: ایشان هم در مسئله کاروان زیر سایه خورشید و هم در مسئله سیل و فعالیت های اقتصادی که باید در لرستان صورت بگیرد، تلاش بسیاری داشته اند که جای تقدیر دارد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.