همزمان با دهه اول محرم در حال انجام است،
میزبانی موسسه جوانان از هزاران عزادار حسینی در فضای باز

 

همزمان با دهه اول محرم موسسه جوانان آستان قدس رضوی با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبان چندین هزار جوان عزادار حسینی شد.

همزمان با ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین(ع) و محدودیت برگزاری مراسم های عزاداری در محیط های بسته، موسسه جوانان آستان قدس رضوی، فضاهای اردوگاهی خود را در اختیار دو هیئت لبیک و یک هفتادوسوم قرار داد تا در این ایام میزبان عزاداران حسینی باشد.

در این مراسم‎ها که از ابتدای ماه محرم آغاز شده است، مجتمع دانشجویی امام رضا(علیه السلام) واقع در خیابان فدائیان اسلام با همکاری هئیت لبیک در فضای بازی بالغ بر ۳ هزار مترمربع میزبان عزادارن حسینی شده است؛ در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین استاد نظافت با موضوع مسئولیت مومنین در جامعه حسینی سخنرانی می‎کنند.

در دیگر مراسم و در فضای اردوگاهی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، هیئت یک هفتادوسوم برنامه‎های خود را با سخنرانی حجت الاسلام شیخ محمدحسن وکیلی با موضوع عشق خدا، چیستی، چرایی و چگونگی در دهه اول محرم پیگیری می‎کند.

این مراسم‎ها از نخستین شب محرم در محوطه باز موسسه جوانان آستان قدس رضوی و مجتمع دانشجویی امام رضا(علیه السلام) آغاز شده که با استقبال چند هزار نفری جوانان و عزاداران حسینی مواجه شده است.

لازم به یادآوری است استقبال عزاداران از این مراسم سبب شد تا به منظور فراهم نمودن بستر عزاداری در این شب ها با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های ابلاغی از ششمین شب محرم این مجموعه در خیابان کوهسنگی نیز میزبان عزاداران باشد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.