دبیر جشن‌های کاروان زیر سایه خورشید در لرستان:
لرستان زیر سایه خورشید/ ۳۳ برنامه و جشن برگزار می‌شود

 

دبیر جشن های کاروان زیر سایه خورشید در لرستان گفت: پنج شهر استان میزبان برنامه‌های زیر سایه خورشید است.

حجت الاسلام محمد حسین وحیدی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ۳۳ برنامه و جشن‌های زیر سایه خورشید در لرستان اظهار داشت: پنج شهر استان میزبان برنامه‌های زیر سایه خورشید است.

وی با بیان اینکه پرچم آستان مقدس رضوی چهار روز مهمان مردم لرستان است عنوان کرد: امسال برنامه‌های تدارک دیده شده آستان قدس برای این مناسبت دهه کرامت و جشن‌های زیر سایه خورشید، در کل کشور به روز بعد از انتخابات موکول شده است.

دبیر جشن‌های کاروان زیر سایه خورشید در لرستان با بیان اینکه لرستان چهار روز میزبان کاروان حاملان پرچم امام مهربانی‌ها است افزود: شنبه ۲۹ خرداد شهر خرم آباد با حضور پرچم مقدسه امام رضا (ع) در جلسه اتحادیه دانش آموزی لرستان متبرک می‌شود و پس از آن برنامه دیدار از تیپ دو ارتش در خرم آباد و سرکشی از خانواده شهید احمدی در روستای «دوره» برنامه بعدی کاروان است.

حجت الاسلام وحیدی با اشاره به دیگر برنامه‌های روز نخست جشن‌های زیر سایه خورشید گفت: بعد از ظهر ۲۹ خرداد کاروان، مهمان شهرستان کوهدشت است و در نخستین برنامه پرچم حرم امام الرئوف، مهمان بزم تجلیل از فعالان جهادی شهرستان است.

وی در مورد دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در کوهدشت تصریح کرد: حضور در گلزار شهدای روستای «اولاد قبا» و غبار رویی مزارهای مطهر و تجلیل از شش خانواده شهید و عیادت از بیماران بیمارستان امام خمینی (ره) و تجلیل از کادر درمان، آخرین برنامه رضویون از شهرستان کوهدشت است.

دبیر جشن‌های کاروان زیر سایه خورشید در لرستان تاکید کرد: روز یکشنبه ۳۰ خرداد کاروان مهمان مردم ازنا است و برنامه‌های متعددی همانند بازدید از بیمارستان امام علی، دیدار با خانواده جانباز علی نظر توکلی و دیدار با خانواده شهیدان سالاروند، موسوی و بیات و همچنین برنامه تجلیل از فعالین فرهنگی و خانواده ایثارگران برنامه بعدی در شهرستان ازنا است.

حجت الاسلام وحیدی با اشاره به حضور پرچم مقدس حرم امام رضا (ع) در عصر یکشنبه در شهرستان دورود، گفت: سرکشی از زندان مرکزی شهرستان دورود و عیادت از بیماران بیمارستان هفت تیر، و دیدار و تجلیل از خانواده شهید از دیگر برنامه‌های این شهرستان است.

وی تصریح کرد: روز دوشنبه شهرستان بروجرد مقصد بعدی حاملان پرچم مقدس حضرت رضا (ع) است که بازدید از پادگان ۲۴ بعثت، بیمارستان‌های امام خمینی و شهید چمران و بازدید از خانه سالمندان برکتی و بیمارستان اعصاب و روان برکتی از دیگر برنامه‌های پیش از ظهر خدام در بروجرد است

دبیر جشن‌های کاروان زیر سایه خورشید در لرستان در مورد دیگر برنامه‌های کاروان اعزامی در بروجرد تاکید کرد: دیدار از خانواده شهیدان نور علی، جعفر پور و فاضل شیرازی از برنامه‌های عصر رضویون است و شب شعر رضوی پایان برنامه‌های زیر سایه در روز سوم کاروان است.

حجت الاسلام وحیدی در مورد برنامه‌های روز آخر گفت: بازدید از کارخانه‌های پرمون و پتروشیمی خرم آباد و ملاقات با زندانیان زندان پارسیلون خرم آباد، حضور در جشن مؤسسه آبشار عاطفه‌ها و بیمارستان شهید رحیمی خانواده شهید گندآبی و خجسته پور و خانواده شهید مهدی بیرانوند از دیگر برنامه‌های زیر سایه خورشید است و شب شعر رضوی اختتامیه برنامه جشن‌های زیر سایه خورشید در لرستان است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.