دیدارکاروان رضوی با امام جمعه رودان

کاروان خدام حرم مطهر رضوی با استقبال مردم و مسئولین وارد شهرستان رودان هرمزگان شدند.
؛ در ایام دهه کرامت، کاروان مرکزی زیر سایه خورشید استان هرمزگان متشکل از دو خادم و یک مُبلغ به همراه پرچم متبرک ملجأ نورانی علی بن موسی الرضا(ع) امروز با استقبال مردم و مسئولین شهرستان وارد رودان شدند.
این کاروان در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای رودان مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهیدان را برگزار نمودند.
در ادامه کاروان رضوی با حضور دفتر امام جمعه رودان با حجت الاسلام و المسلمین دری امام جمعه رودان دیدار کردند.
حجت الاسلام دری امام جمعه رودان در دیدار با خادمین حرم مطهر رضوی ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت:حرکت کاروان زیر سایه خورشید حرکت قابل تقدیری است زیرا فرصت زیارت از راه دور را برای کسانی که امکان تشرف به مشهد مقدس را ندارند فراهم میکند.
حجت الاسلام دری خطاب به خدام حرم رضوی بیان کرد:کاربسیار پسندیده ایست که پرچم حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را به مناطق مختلف می برید و بین مردم می چرخانید و دل ها را هوایی صحن و سرای حضرت رضا(ع) می کنید.
وی ادامه داد : آستان اهل بیت عصمت و طهارت تنها آستانی است که نوکری اش افتخار است و خیلی از بزرگان و پادشاهان آرزوی نوکری اهل بیت(ع) را داشتند و این نوکری موجب ارج و قرب انسان ها می شود.
حضور خادمین حرم امام رضا علیه السلام در بیمارستان علی ابن ابیطالب و توزیع بسته های نبات و نمک متبرکه حضرت رضا(ع)در بیمارستان امام علی(ع)،حضور در شهرداری رودان و دیدار با کارکنان و حضور در مسجد امام رضا و ابوالفضل (ع) و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های حضور کاروان رضوی در رودان است

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.