هشت زندانی غیرعمد خراسان شمالی در سالروز میلاد امام رضا (ع) آزاد شدند

همزمان با سالروز میلاد ثامن‌الائمه (ع) و با حضور خادمین آستان قدس رضوی هشت زندانی جرایم غیر عمددر خراسان شمالی آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

۲ نفر از زندانیان آزادشده زن و چهار نفر دیگر نیز مرد بودند که آزادی آنها با تلاش خیران ستاد دیه استان بوده است.

همچنین خدام رضوی در آیین اهدای ۲۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان خراسان شمالی حضور یافتند و پس از آن از بیماران بیمارستان امام حسن (ع) عیادت و از مدافعان سلامت نیز تجلیل کردند.

کاروان زیر سایه خورشید همزمان با میلاد سراسر نور و رحمت امام الرئوف، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و در چهارمین روز از حضور خود در استان خراسان شمالی در برنامه های تدارک دیده شده ویژه میلاد این امام همام در بجنورد، مردم و مسوولان را همراهی کردند.

همچنین خدام در ادامه برنامه های نیمروزی خود در آیین اهدای ۲۵ سری جهیزیه به زوج های جوان حضور یافتند و از بیماران بیمارستان امام حسن (ع) و همچنین کارکنان درمان و مدافعان سلامت این بیمارستان تجلیل کردند.

همچنین قرارر است خدام رضوی در برنا مه‌های تدارک دیده ویزه میلاد حضرت امام رضا (ع) در اسفراین که به همت کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) انجام می شود، حضور یابند.

پیش از این خدام در آیین های ویژه میلاد امام رضا(ع) و در بین اهالی شیعه نشین و سنی نشین شهرستان راز و جرگلان حضور یافته بودند و همچنین در برنامه های جشن ویژه دهه کرامت که در مناطق زلزله زده شهرستان های گرمه و جاجرم برگزار شد، شرکت کردند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.