خادمان رضوی در مناطق زلزله زده خراسان شمالی حضور یافتند

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی گفت: پنج نفر از خادمان حرم رضوی، امروز دوشنبه در مناطق زلزله زده استان در شهرستان های گرمه و جاجرم حضور یافتند و در برنامه های فرهنگی و هنری مردم این خطه مشارکت کردند.

محمد اکبرزاده اظهار داشت: خادمان حرم رضوی از روز شنبه هفته جاری در استان حضور دارند و قرار است به مناسبت دهه کرامت، در برنامه های مختلف در شهرستان های استان حضور یابند.

وی اظهار داشت: خادمان رضوی دیروز با حضور در شهرستان مرزی راز و جرگلان در جشن مردمی زیر سایه خورشید شرکت کرده و در مراسم زوج جوان در روستای فرح دین حضور یافتند.

اکبرزده توزیع هزار بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال میان نیازمندان، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و برگزاری جشن در آستان امامزاده سید عباس(ع) مرکز استان را از دیگر برنامه های کاروان زیرسایه خورشید در این استان عنوان کرد.

وی گفت: فردا (سه شنبه) هم هدایای آستان قدس رضوی با حضور کاروان زیرسایه خورشید به ۲۰ زوج جوان استان اهدا می شود که شامل اقلام مختلف لوزام خانگی است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی افزود: ارزش ریالی این هدایا حدود ۲ میلیارد ریال است.

بر اساس این گزارش، پنج تن از خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به مناسبت دهه کرامت به شهرستان های مختلف استان سفر می کنند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.