جشن کاروان قرآنی «زیر سایه خورشید» در اردبیل برگزار شد

مسئول خانه قرآنی زینب (س) اردبیل، از برگزاری جشن «زیر سایه خورشید» در این خانه قرآنی خبر داد و گفت: این جشن با حضور مربیان و متربیان قرآنی و نخبگان علمی حوزه ۶ بسیج خواهران اردبیل، در امامزاده صالح استان برگزار شد.

منیژه حیدر پور، مسئول خانه قرآنی زینب(س) اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، از برگزاری جشن زیر سایه خورشید در این خانه قرآنی خبر داد و گفت: این جشن با حضور مربیان و متربیان قرآنی و نخبگان علمی حوزه ۶ بسیج خواهران اردبیل به سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سلامت، کارشناس مذهبی، در امامزاده صالح استان برگزار شد.

حیدرپور، خاطر نشان کرد: این جشن به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه با شرایط ویژه‌ای نسبت به سال‌‎های قبل برگزار شد و رعایت پروتکل‌‎های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از مهم‎ترین اصول برگزاری این آئین‎ معنوی بود.

مسئول خانه قرآنی زینب(س) اردبیل، تاکید کرد: از دیگر اهداف برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید، ترویج سیره رضوی توسط مبلغین در ایام دهه‌کرامت و بست ترویج زیارت از راه دور است.

وی افزود: دیدار با خانواده‌‎های شهدای مدافع سلامت، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و دیدار از دیگر برنامه‎‌های جنبی خانه قرآنی زینب(س) در این ایام پر برکت رضوی است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.