جشن «زیر سایه خورشید» در جهرم برگزار می شود

حجت الاسلام دهقان از برگزاری جشن «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان آستان قدس رضوی در امامزاده «فضل بن موسی (ع)» جهرم برگزار می شود.

حجت الاسلام «فتح الله دهقان» گفت: جشن بزرگ مردمی و بین المللی «زیر سایه خورشید» به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در امامزاده «فضل بن موسی (ع)» جهرم برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم با اشاره به اینکه این مراسم با حضور خادمان آستان قدس رضوی صورت می گیرد، افزود: خادمان این آستان مقدس در این مراسم حامل پرچم گنبد حرم رضوی هستند.

وی با اشاره به اینکه در این آیین جشن و سرور حجت الاسلام اسلامی به سخنرانی می پردازد، عنوان کرد: همچنین رونمایی از کتاب زندگینامه «فضل بن موسی (ع)» به قلم حجت الاسلام اسلامی از دیگر برنامه های این آیین است.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: مولودی خوانی ومدیحه سرایی خادمان حرم رضوی و «سجاد بهروزی» از مداحان اهل بیت (ع) نیز دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور را به خود اختصاص می دهد.

وی به زمان برگزاری این مراسم اشاره کرد و اظهار داشت: جشن «زیر سایه خورشید» روز دوشنبه ۳۱ خرداد همراه با نماز مغرب و عشا در امامزاده «فضل بن موسی (ع)» جهرم برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم در پایان از عموم شهروندان برای حضور در این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.