قاتل در خراسان جنوبی با وساطت خدام حرم رضوی از قصاص رهایی یافت

همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) دو نفر از زندانیان شهرستان سربیشه در خراسان جنوبی که به جرم قتل به قصاص محکوم شده بودند خدام رضوی برای وساطت آزادی آنها با خانواده مقتول دیدار کردند یکی از آنها از قصاص رهایی یافت.

همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) دو نفر از زندانیان شهرستان سربیشه در خراسان جنوبی که به جرم قتل به قصاص محکوم شده بودند خدام رضوی برای وساطت آزادی آنها با خانواده مقتول دیدار کردند.

خدام امام رضا(ع) به درخواست مجرمان برای جلب رضایت از خانواده مقتول پا درمیانی کردند و خوشبختانه با دیدار خادمان امام رئوف با دختر، عمو و پسرعموی مقتول و بیان گوشه‌ای از سیره امام رضا(ع) و تاثیر بخشش در زندگی انسان خانواده مقتول حاضر به رضایت یکی از زندانیان شدند.

به یاری خداوند و عنایت امام هشتم (ع) و رضایت خانواده مقتول که از طرف خدام حضرت حاصل شد، زندانی “م ک” که بارها ابراز ندامت و پشیمانی کرده بود بخشیده شد و پس از دوران هشت سال زندان آزاد می‌شود.

اما دختر مقتول که با دیدن پرچم سبز حرم رضوی منقلب شده بود در ادامه حاضر به رضایت برای قاتل ” ع ک” نشد و بیان کرد این بخشش به رفتارهای آینده خود قاتل و ابراز پشیمانی وی بستگی دارد که تاکنون حتی نه تنها یک بار ابراز پشیمانی نکرده بلکه تهدید و حرکات خلاف شرع انجام داده است.

خادمان حرم رضوی که بدون اطلاع قبلی با دختر مقتول دیدار کردند از وی بابت بخشش یکی از زندانیان تشکر کردند و ابراز امیدواری کردند تا دیگر زندانی نیز پشیمان شده و جبران کننده کارهای گذشته خود باشد.

گفتنی است این حادثه تلخ به صورت طایفه‌ای در استان دیگری رخ داده و قاتل و مقتول با هم فامیل بودند و هم اکنون زندانیان در زندان زاهدان هستند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.