شمیم حرم رضوی به جهاددانشگاهی فارس رسید

همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع)، جمعی از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در جهاددانشگاهی فارس حضور یافتند.

عیدی کارکنان جهاددانشگاهی فارس در سالروز ولادت امام رضا(ع)، تابش انوار نورانی عنایت و رحمت امام رئوف و دمیدن شمیم حرم رضوی در این نهاد انقلابی بود.

جمعی از خادمان حرم مطهر شمس‌الشموس، حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید امروز، اول تیرماه در جمع جهادگران دانشگاهی فارس حضور یافتند.

مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز فرخنده امام رضا(ع) ابراز امیدواری کرد که برکات امام رضا(ع) در زندگی‌ها ساری و جاری شود.

وی حضور خادمان رضوی را در جهاددانشگاهی فارس مغتنم شمرد و تأکید کرد: شیعه حضرت علی(ع) بودن و حب اهل بیت(ع) افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود و افتخار ایرانیان حضور امام رضا(ع) در کشورشان است.

رئیس خبرگزاری ایکنا شعبه فارس با بیان اینکه امروز یک روز به یادماندنی برای مجموعه جهاددانشگاهی خواهد بود، به تشریح فعالیت‌های این نهاد پرداخت و گفت: افتخار ما در مجموعه جهاد دانشگاهی فعالیت خبرگزاری قرآنی (ایکنا) است که بحمد الهی شعبه فارس این خبرگزاری حائز رتبه نخست کشور است.

وی با تأکید بر اینکه انجام فعالیت‌های قرآنی و اطلاع‌رسانی در این حوزه را برای خود افتخار می‌دانیم، گفت: در حوزه فرهنگی نیز جشنواره ملی قرآن و هنر ویژه دانشجویان سراسر کشور با عنوان «شهود قدسی» را به صورت سالانه برگزار می‌کنیم.

بابایی، همچنین با بیان اینکه این نهاد دارای دو خبرگزاری مهم دیگر هم هست، گفت: خبرگزاری ایسنا یکی از معتبرترین رسانه‌های عمومی کشور و خبرگزاری سینا نیز خبرگزاری علم و فرهنگ است که طی چند ماه اخیر شعبه آن در استان فارس مشغول به فعالیت کرده است.

رئیس جهاددانشگاهی فارس همچنین دیگر فعالیت‌های این نهاد را در حوزه پژوهش، آموزش، اشتغال و غیره را برشمرد و تأکید کرد: همواره تلاش کرده‌ایم تا به سهم و وسع خویش در جهت رفع نیازمندی‌های کشور حرکت کنیم.

در این مراسم قاسم عسکرنژاد، مسئول کاروان زیرسایه خورشید استان فارس به تشریح فعالیت‌های این کاروان در سطح استان پرداخت و در ادامه یکی از خادمان حرم مطهر رضوی به مولودی‌خوانی پرداخت و پایان‌بخش این مراسم هم تجلیل از چند تن از دختران شاغل در این نهاد به مناسبت ایام دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) بود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.