مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در افتتاحیه نخستین دوره تدریس و تبیین آثار توحیدی امام خمینی(ره):
امام خمینی تجلی مباهله در دوره معاصر را نشان داد

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی  ضمن تأکید بر اهمیت توجه به اندیشه‌های امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: امروز روز مباهله است و امام خمینی (ره) کسی بود که تجلی مباهله را به ما در دوره معاصر نشان داد. امامی که یک تنه و با توکل محض بر خدا آمد جلوی همه دنیا ایستاد و موفق شد. برخی می‌گویند امام گفته است که ما قائل به تکلیف هستیم اما این را رهبری به درستی توضیح دادند که ما مأمور به تکلیف و تدبیر برای رسیدن به نتیجه هستیم.

حسین استادآقا تأکید کرد: ما از ابتدای انقلاب تا امروز نشان دادیم که در جنگ سخت خیلی خوب کار کرده‌ایم و چیزی کم نداریم. امروز به توانمندسازی خود در جنگ نرم نیاز داریم و این همان دوره‌ای است که شما در آن حضور دارید. ما در حوزه جنگ نرم باید به پیش‌بینی شرایط بپردازیم و این دوره‌ها ما را برای مقابله با دسیسه‌های دشمن آگاه می‌کند.

وی با بیان اینکه برای پشتکار در فعالیت‌هایمان الگوی همه ما باید رهبری باشد تأکید کرد: دشمن امروز فعال است و بیکار ننشسته و همه ما امروز باید بسیار کار کنیم و اصلا وقتی برای استراحت نمانده است. در این دوره‌ها خوشبختانه زمینه‌های مناسب تقویت فکری شرکت‌کنندگان فراهم شده است که بسیار مهم است.

استادآقا تأکید کرد: ابتدا باید یاد بگیریم و مجهز شویم و سپس باید وارد میدان عمل شویم و شروع کنیم به کار کردن. نباید صرفا تلنباری از دانش باشیم و بی‌عمل بمانیم. الان جوانان و نوجوانان در کشور پاک و خالص‌اند اما ذهن‌های آنها با مسائلی درگیر شده است. ما باید دقت کنیم و ببینیم که نیروهای بسیاری را جذب کنیم. باید زبان صحبت کردن با نسل جوان را فرا بگیریم. در این باره هم مقام معظم رهبری باید الگوی ما باشد که به راحتی با همه نسل‌ها صحبت می‌کند.
مدیرعامل بنیاد رضوی خاطرنشان کرد: باید شیوه تبلیغ و ترویج را یاد بگیریم و معرفت آن را بیاموزیم و توسل هم که مهم است. بعد از آن باید کار کنیم و زحمت بکشیم. دوره استراحت نیست. دشمن یک لحظه نمی‌خوابد و شبانه‌روز کار می‌کند و ما هم باید با جدیت کار کنیم.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.