نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام:
ترویج سیره رضوی بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام: ترویج فرهنگ و سیره رضوی بهترین راهبرد برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان است.

به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشید،حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه فرهنگ رضوی و ترویج سیره امام رضا(ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ارزش های دینی و اسلامی ما است، گفت: حضور پرچم حرم رضوی پیام کرامت و لطف امام رضا(ع) به مردم استان ایلام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در دیدار با خدام حرم مطهر رضوی، با خوش آمدگویی به خدام حرم مطهر امام رضا(ع) به این استان، اظهار کرد: نگاه ما به عنوان شیعه ائمه اطهار(ع) این است که همه ما تلاش می کنیم که با امام معصوم(ع) ارتباط برقرار کنیم و متوسل به ائمه اطهار(ع) می شویم اما این ارتباط یک ارتباط دو طرفه است.

حجت الاسلام والمسلمین « الله نور کریمی تبار» یادآور شد: در سخنی از امام زمان(عج) خطاب به شیخ مفید آمده است که ما شما را مراعات می کنیم، این طور نیست که شما را رها کنیم، نظر به شما شیعیان داریم و شمار شیعیان را فراموش نمی کنیم، اگر شما را فراموش کنیم دشمنان شما را نابود می کنند.

وی بیان کرد: امروز همه ما مورد لطف امامان معصوم(ع) هستیم، امامان معصوم(ع) شاهد و ناظر براعمال ما هستند، وقتی انسان در ترویج فرهنگ ائمه معصوم(ع) برای زنده نگاه داشتن نام و یاد آنها قدمی بردارد مشمول نظر خاص آنها خواهد شد.

امام جمعه ایلام بیان کرد: انسان وقتی قدمی برای ائمه معصوم(ع) بر می دارد، مشمول لطف و نظر ائمه اطهار(ع) می شود، امروز باید تلاش کرد که فرهنگ و سیره ائمه اطهار(ع) در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین و نهادینه شود که بهترین الگو و سرمشق برای زندگی، سیره علمی و عملی ائمه اطهار(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به اینکه امروز دشمنان در تلاش هستند که بین ارزش ها و باورهای دینی و نسل جوان با ابزارهای مختلف فاصله ایجاد کنند، گفت: فرهنگ رضوی و ترویج سیره امام رضا(ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ارزش های دینی و اسلامی ما است.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره علقه خاصی به ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) دارند، ابراز کرد: سفر خدام حرم مطهر رضوی به نقاط مختلف کشور آثار و برکات زیادی دارد، پرچم مقدس حرم رضوی، به عنوان پیامی است که از طرف مرقد منور حضرت امام رضا(ع) سراسر کشور را معطر به عطر رضوی می کند.

امام جمعه ایلام گفت: مردم ما مشتاق زیارت و استشمام عطر حرم رضوی هستند، حرم امام رضا(ع) ملجاء و پناهگاه مردم ما برای کسب معنویت و طلب حاجات است، این توفیق بزرگی برای خدام حرم رضوی است که با سفر به نقاط مختلف کشور، در این امر خیر شریک باشید تا مردم از نظر و عطر حرم رضوی بهره مند شوند

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.