در این دیدار امام جمعه شهرستان بشاگرد با کاروان زیر سایه خورشید مطرح شد:
هتک حرمت به محضر امام رضا علیه‌السلام نابخشودنی است

جت‌الاسلام والمسلمین حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد بیان کرد: هتک حرمت به محضر امام رضا علیه‌السلام نابخشودنی است

به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشید، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد ضمن خوش آمد گویی به کاروان زیر سایه خورشید که حامل پرچم متبرکه امام رضا علیه السلام بودند، اظهار داشت :حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان بشاگرد توفیق بسیار بزرگی برای ما و مردم این منطقه است با وجود شما بزرگواران عطر حرم مطهر رضوی در اینجا پیچیده است .

وی افزود: امروز هر آنچه رزق دنیوی و معنوی به ما می رسد به لطف ولی نعمت ما آقا علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام است ، با توجه به اینکه منطقه بشاگرد جز مناطق محروم کشور است و خیلی از افراد تمکن مالی جهت سفر به مشهد و زیارت حضرت امام را ندارند حضور شما در اینجا هم برای ما و هم برای مردم شهر بزرگ ترین دلگرمی، نعمت ‌و است.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: مردم بشاگرد پای کار انقلاب و دینشان هستند و درصد مشارکت آنها در همه عرصه ها خصوصا انتخابات جز بالا ترین مشارکت ها بوده است و تقریبا ۱۰۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کرده اند ،روحیه مردم کاملا انقلابی است و پای کار انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه شهرستان بشاگرد اذعان کرد: هتک حرمت از سوی دشمنان انقلاب و اسلام به محضر مبارک حضرت رضا علیه‌السلام نابخشودنی است، اینها فکر میکنند با ساختن فیلم عنکبوت مقدس می‌توانند مهر نورانی امام رضا را از در ما بردارند اما کور خوانده اند ما تا قیام قیامت عاشق و دلباخته این خانواده نورانی و حضرت رضا علیه‌السلام خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد:مردم شهرستان بشاگرد دلباخته گنبد و گلدسته های حرم مطهر رضوی هستند ، نور و محبت حضرت رضا علیه السلام در قلب های ما استوار است،حضور شما عزیزان باعث شادی ، تقویت معنویت و امید میان مردم میشود‌.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.