در ششمین روز دهه مبارک کرامت؛
کاروان زیرسایه خورشید به ابوموسی رسید

در ششمین روز دهه مبارک کرامت کاروان زیرسایه خورشید به ابوموسی رسید.

به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشید، ظهر امروز کاروان محور مرکزی زیر سایه خورشید هرمزگان در ششمین روز دهه مبارک کرامت بعد از انجام برنامه‌های خود در شهرستان حاجی‌آباد و شهر بندرعباس و حضور در تیپ مردم پایه امام سجاد علیه‌السلام بندرعباس، مرکز استان را به مقصد جزیره ابوموسی ترک کردند.

کاروان خادمین صحن و سرای با صفای حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در فرودگاه جزیره ابوموسی مورد استقبال جانشین فرماندهی یگان‌های مستقر نیروی دریایی سپاه پاسداران در ابوموسی، معاون فرماندار شهرستان،اعضای شورای اداری و‌شورای تامین و آحاد مختلف مردم قرار گرفتند.

این کاروان بلافاصله بعد از برگزاری مراسم استقبال رسمی در فرودگاه ابوموسی با نوای “ای صفای قلب زارم هر چه دارم از تو دارم ” راهی گلزار شهدای گمنام جزیره شدند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گلگون کفن و خوشنام این جزیره مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا را برگزار کردند.
در این مراسم بر یادمان شهیدان والا مقام اسدالله رئیسی و اسحاق دارا از شهدای هرمزگانی مبارزه مستقم با ناوهای آمریکایی در خلیج‌فارس و یادبود مدافعین حرم آل الله ناوسالار یکم شهید ستار محمودی، شهید علی رضا قلی‌پور و شهید حبیب روحی که از نیروهای مستقر در جزیره ابوموسی به دفاع از حرم اعزام شده بودند اهدای گل کردند.

ادای احترام به یادمان شهیدان والامقام جواد ناصری و حسین جاودان از شهدای جزیره ابوموسی نیز از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید بود.

این کاروان در ادامه راهی بیمارستان پارس جزیره ابوموسی شد و در جمع کادر بهداشت و درمان این مرکز حاضر شدند و پرسنل این بیمارستان پرچم مطهر حضرت رضا علیه‌السلام را زیارت کردند.
از نکات جالب بیمارستان ابوموسی این است که این بیمارستان هیچ بیماری ندارد و بحمدالله مردم در سلامت کامل به سر می‌برند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.