به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی
گردهمایی ملی هسته‌های خودجوش معرفتی و تربیتی جوانان برگزار می‎ شود

 

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی گردهمایی ملی هسته‌ها و عناصر خودجوش معرفتی و تربیتی جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع ‏رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، گردهمایی ملی هسته‌ها و عناصر خودجوش معرفتی و تربیتی جوانان و نوجوانان در گام دوم انقلاب با هدف ارائه الگوی معرفتی و تربیتی برترین آرزو با حضور بیش از ۱۰۰۰ مجموعه و فعال فرهنگی تربیتی برگزار می‏‎ شود.

مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در ۳ سال گذشته و با استعانت از آستان ملکوتی و انسان ساز امام رئوف علیه السلام و به جهت اتصال به این آستان مقدس؛ محور فعالیت‎ های خویش را به برقراری ارتباط با نسل جوان و نوجوان و پاسخگویی به نیازهای فکری و اعتقادی این عزیزان در قالب ادبیات قابل فهم برای نسل امروز قرار داده که ماحصل تولیدات و عملیات‏‎ های صورت گرفته در این سال‏ ها؛ تأییدات و تأکیدات مراجع، علما و نخبگان و به طور خاص رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حفظه الله را به همراه داشته است.

از همین رو با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توسعه فعالیت ‎ها و دامنه مخاطبان، این موسسه درنظر دارد اولین گردهمایی هسته‎ های خودجوش مردمی در حوزه معرفت ‎افزایی و تربیتی را با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان و مجموعه ‏های دغدغه‏‎ مند حوزه علوم تربیتی و معرفتی از سراسر کشور در دو دوره مجزا در بهمن ماه و در شهرمقدس مشهد مقدس برگزار نماید.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.