نادر طالب زاده در آئین افتتاحیه نخستین دوره تدریس و تبیین آثار معرفتی امام خمینی(ره)
دشمن از باسوادهای حزب‌الهی می‌ترسد

 

 

استاد نادر طالب زاده در آئین افتتاحیه نخستین دوره تدریس و تبیین آثار معرفتی امام خمینی(ره) گفت: خودتان را به انواع دانش‌ها مجهز کنید؛دشمن از باسوادهای حزب‌الهی می‌ترسد.

 

نادر طالب زاده در مراسم افتتاحیه نخستین دوره تدریس و تبیین آثار معرفتی و توحیدی امام خمینی (ره) که ظهر امروز در مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: جبهه انقلاب نیازمند خدمه و سرباز است، محتوای متناسب و اساتید خوبی که در این دوره حاضرند به نظرم شمشیر دانش شما را برای خدمت و پاسداری از این انقلاب تیز می‌کنند و شما را برای مقابله با دشمن توانمند خواهند کرد.

مستندساز سرشناس و دبیر جشنواره سینمایی عمار گفت: ما در رساندن معارف جهان اسلام به غرب ضعیف هستیم و هنوز کاری نکرده‌ایم که غرب را تکان بدهد. ضرورت انجام چنین کاری امروز بیشتر از همیشه است و برگزاری دوره‌های آموزشی هچون تدریس و تبیین آثار معرفتی و توحیدی امام خمینی(ره) می‌تواند جوانان را برای چنین کاری آماده کند.

این مستندساز سرشناس کشور خاطرنشان کرد: ما امروز نیاز به نخبگانی داریم که به زبان‌های خارجی آشنا باشند، مقاله‌ بخوانند و در جریان مسائل سیاسی جهان باشند. اگر این اتفاق نیفتد ما باید پای میز مذاکره‌ای بشینیم و بر سر منافع خودمان با دشمن گفت‌وگو کنیم. آنها القا می‌کنند که شما می‌خواهید بمب بسازید و ما را در یک بازی می‌اندازند. ما برای کاری که نکرده‌ایم باید مذاکره کنیم پس توجه بکنیم که ما خیلی کار برای انجام داریم.

طالب‌زاده با اشاره به اهمیت بیداری در برابر دشمن خطاب به دانشجویان و طلاب حاضر در مراسم گفت: فیلم بسازید، مقاله بخوانید باید نسبت به آنچه در جهان می‌گذرد آگاه شویم و امروز وقت برای خوابیدن باقی نمانده است.

او افزود: امریکا و انگلستان و فرانسه از باسوادهای حزب‌الهی می‌ترسند و انقلاب اسلامی خدمه می‌خواهد. هرکس در هر کجا هست باید فرصت‌ها را غنمیت بداند. من در این دوره از تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) شرکت کردم و سعادتی برای من بود. اساتید خوبی که در این دوره حاضرند به نظرم شمشیر دانش شما را تیز می‌کنند و شما را برای آمادگی با دشمن توانمند می‌کنند.

طالب‌زاده تصریح کرد: اینکه کسی حزب‌الهی می‌شود عنایتی از جانب خداوند است و اگر کسی این نعمت را دارد برای این است که ولایت را درک کرده و به اهمیت آن پی برده است. باید قدر این انتخاب را دانست.

دبیر جشنواره فیلم عمار با اشاره به فعالیت‌های موسسه جوانان آستان قدس رضوی؛ خاطرنشان کرد: برنامه‎هایی که این جوانان در زیرسایه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام طراحی و اجرا می‌کنند جز توفیق و نگاه حضرت رضا علیه السلام نیست و تایید رهبر معظم انقلاب نسبت به محتوای فعالیت‌های آنان مزید بر علت است که مسیر درستی را انتخاب کرد‌ه اند.

طالب‌زاده تأکید کرد: خوشحالم از اینکه می‌دانم کاری را انجام می‌دهم که موثر است و با دیدن محافلی مثل اینجا خستگی‌ام در می‌شود چون می‌بینم که جبهه خالی نیست و حتی پرتر هم می‌شود و این یک جریان واقعی و معنابخش است که به ظهور آقا امام زمان (عج) ختم می‌شود.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.