سدید دوره مجازی توانمندسازی در عرصه‌های مهارتی-معرفتی

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از آغاز ثبت نام دوره مجازی “سدید” توانمندسازی در عرصه‌های مهارتی و معرفتی خبر داد.

مجتبی مختاری تصریح کرد: این دوره با هدف توانمندسازی و مهارت افزایی مدیران و بدنه میانی تشکل‌ها، ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی سراسر کشور در بستر وب و اپلیکیشن طراحی و برنامه ریزی شده است.

وی درخصوص محتوا و سرفصل‌های دوره تاکید کرد: ۱۶تن از اساتید مطرح کشوری همچون حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه، دکتر موسی نجفی، وحید جلیلی، حجت الاسلام و المسلمین وکیلی، استاد طاهرزاده،حاج حسین یکتا، میثم نیلی و … در بیش از ۴۰ ساعت آموزشی در سرفصل‎هایی همچون؛ اصول کار تیمی، تشکیلات تربیتی، خلق روایت در رسانه، شناخت تاریخ، تربیت توحیدی، خودسازی و جامعه سازی، عدالتخواهی، نقش تشکل‎های انقلابی در پیشبرد انقلاب، هم‌افزایی تشکل‌ها، تفکر انقلابی و فعالیت های آتش به اختیار در عرصه کتاب به صورت مجازی و غیرآنلاین تدریس می کنند.

مختاری تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این دوره گفتگوی زنده با اساتیدی همچون حجت الاسلام قمی، حجت الاسلام پناهیان، وحید یامین پور، نادر طالب زاده، مهدی رسولی خواهد بود تا شرکت کنندگان سوالات تشکیلاتی خود را بدون واسطه از این اساتید داشته باشند.

وی افزود: علاوه بر این، در دوره سدید، مشاوره های تشکیلاتی با حضور اساتید و صاحبنظران توانمند و مجرب طراحی و برنامه‎ریزی شده است که شرکت‌کنندگان می‌توانند از این فرصت نیز استفاده کنند.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در ادامه گفت: این دوره به‌گونه‌ای طراحی شده است که شرکت‌کنندگان در محیطی تعاملی و رقابتی، طی مراحلی از محتوای تصویری و متنی درنظر گرفته شده استفاده خواهند کرد و برای ورود به مرحله بعدی باید آزمون تستی، تشریحی و شفاهی را پشت سر بگذارند.

مجتبی مختاری تاکید کرد: شرکت‎کنندگان برای شرکت در دوره و اخذ گواهینامه باید کلیه مراحل را در یک بازه ۶۰ روزه با موفقیت به پایان برسانند.
علاقمندان می‎توانند برای شرکت دراین دوره تخصصی عدد ۶ را به سامانه ۱۰۰۰۸۸۸ پیامک کنند و یا به صورت مستقیم در سامانه sadid.javanan.org ثبت نام کنند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.