سمنانی‌ها چله نشین جشن‌های انقلاب می‌شوند

همزمان با فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سلسله نشست‌های پویش ملی «چله انقلاب» به همت تشکل های جوانان رضوی در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، جنگ دانش‌آموزی پویش ملی «چله انقلاب» ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه سال جاری در محل آمفی تئاتر سالن کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه با حضور جناب آقای سوقندی مدیرکل اداره ارشاد اسلامی استان و جناب آقای رستمی رئیس کانون های فرهنگی هنری استان و با حضور دانش‌آموزان برتر مقطع متوسطه برگزار می‌شود.

پخش نماهنگ مدافعان حرم، تقدیر از خانواده شهید علی همتیان از شهدای انقلاب اسلامی و شهید مهدی حسینی از شهدای افغانستانی مدافع حرم از دیگر برنامه‌هایی است که در این مراسم اجرا خواهد شد.

در ادامه سلسله برنامه‌های پویش کشوری «چله انقلاب» نشست عمومی با حضور اقشار مختلف مردم مورخ هفدهم بهمن ماه ساعت ۹ صبح در محل مسجد المهدی(عج) برگزار می گردد. همچنین نشست تخصصی با سخنرانی حضرت آیت الله شاهچراغی نماینده محترم ولی فقیه در استان سمنان و با حضور جمعی از مدیران و فعالان فرهنگی ساعت ۱۸ بعدازظهر همان روز در محل سالن آمفی تئاتر ساختمان جهاد کشاورزی سمنان برگزار خواهد گردید.

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب»؛ به منظور ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می گردد که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰ دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی و همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.