کنفرانس بین المللی افق نو در مشهد مقدس برگزار خواهد شد

ششمین کنفرانس بین المللی افق نو با همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، ۶۰ شخصیت سیاسی بین المللی برای شرکت در ششمین کنفرانس بین المللی افق نو با شعار قدس، پایتخت همیشگی فلسطین وارد مشهد خواهند شد.

یکی از اصلی‎ترین تغییرات این دوره کنفرانس، اجرا و برگزاری آن در شهر مشهد است که با همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی انجام خواهد شد.

حضور ۶۰ شخصیت سیاسی، امنیتی، نظامی، دانشگاهی و رسانه ای ضد صهیونیست از ۲۲ کشور جهان از جمله خصوصیات ویژه این کنفرانس به حساب می‎‎آید.

یکی از اصلی ترین مخاطبان کنفرانس افق نو دانشجویان هستد که پیش بینی شده تا دانشگاه های ۲۰ استان کشور با کمک شبکه جوانان رضوی میزبان مهمانان این کنفرانس باشند و در یک فضای آزاد با دانشجویان و فرهیختگان به گفت و گو بپردازند.

زمان برگزاری این کنفرانس درست همزمان با بیانیه رئیس جمهور آمریکا در دو حوزه برجام و بیت المقدس خواهد بود که حضور این شخصیت‎های مطرح آمریکایی و اروپایی در ایران و نظرات آنها در این خصوص جالب توجه خواهد بود.

طرح این کنفرانس به گونه‎ای است که وضعیت و اهداف سیاست های آمریکا و اسرائیل در قبال جهان و بویژه ایران از زبان این کارشناسان غربی که سال ها مجری این سیاست ها بوده اند بیان شود.

قابل ذکر است: ششمین دوره این کنفرانس به ابتکار موسسه بین المللی متفکران و هنرمندان مستقل و با همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی از ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مشهد برگزار خواهد شد.

بیوگرافی میهمانان این برنامه: yon.ir/8HYLv

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.