جشن های زیر سایه خورشید؛ فرصتی برای معرفی فرهنگ رضوی

مدیر مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت های ارزشمند آستان قدس در حوزه بین الملل، جشن های زیر سایه خورشید را فرصتی برای معرفی امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی به جهان و همه انسان های آزادی خواه و افرادی که دل در گرو رشد معنوی دارند، دانست.
به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد علی موحدی در نشست شورای ملی جشن های مردمی زیر سایه خورشید که ظهر امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: تا امروز فعالیت های بسیار خوب و ارزشمندی در حوزه بین الملل انجام شده اما باید توجه داشت این فعالیت ها، در شأن این بارگاه با عظمت و پر از فرصت نبوده است.
وی افزود: ارادت شیعیان جهان به امام رضا(ع) فرصتی ایجاد کرده است که هیچ مجموعه ای در کشور از آن بهره مند نیست، بنابراین ما مسئولیت داریم که فعالیت های گذشته را سامان و تعمیق دهیم و فعالیت های جدیدی را در حوزه بین الملل دنبال کنیم.
مدیر مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی ادامه داد: مجموعه فعالیت های موسسه جوانان آستان قدس رضوی در خارج از کشور تحت عنوان حرکت زیر سایه خورشید نگاهی نو است. این طرح ارزشمند، در جهان نیز اثرگذار و مفید و موثر بوده است و می تواند باشد اما نیازمند به روزرسانی های جدید است. لذا باید ضمن آسیب شناسی، فعالیت های آن ‌توسعه و تعمیق بیشتری پیدا کند.
موحدی خاطر نشان کرد: شورای ملی جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، تلاش دارد با استفاده از فرصت این جشن ها بتواند امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی را به جهان و همه انسان های آزادی خواه و افرادی که دل در گرو رشد معنوی دارند، معرفی کنند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.